ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ІКТ НА САМООРГАНІЗАЦІЮ І САМОРОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ
Ключові слова:
особистість, інформаційно-комунікаційні технології, користувачі ІКТ, вплив ІКТ, самоорганізація, саморозвитокАнотація
Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) настільки глибоко увійшли майже в усі сфери буття особистості, що спричиняють значний вплив на її розвиток. У статті представлено теоретичний аналіз проблеми впливу ІКТ на користувачів та можливостей вивчення переваг і недоліків впливу ІКТ на самоорганізацію та саморозвиток особистості. Обґрунтовується актуальність дослідження проблем переведення у знання інформації, що розповсюджується через ІКТ, розробки комп’ютерних навчальних програм, а також збереження психічного та фізичного здоров’я користувачів ІКТ. Наведено текст розробленого авторкою питувальника «Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі для самоорганізації та саморозвитку особистості».Посилання
Vynoslavska, O.V. (2002b) Samomenedzhment u strukturi psyhologichnoi' kul'tury vykladacha tehnichnogo universytetu. Visnyk NTUU “KPI”: Filosofija. Psyhologija. Pedagogika”, 2(5), 83-94.
Vynoslavs'ka, O.V. (2012) Kompleks metodyk «Doslidzhennja psyhologichnoi' kul'tury vykladachiv tehnichnogo universytetu». Visnyk Chernigivs'kogo nacional'nogo pedagogichnogo universytetu. (Serija: Psyhologichni nauky). T. 1., Vyp. 103, Chernigiv: ChNPU, 53–57.
Vynoslavs'ka, O.V. (2013) Psyhologo-pedagogichnyj suprovid zastosuvannja IKT u prostori vyshhoi' tehnichnoi' osvity. Vyshha shkola: Naukovo-praktychne vydannja, №11(113), 71–79.
Dem’janchuk, O. (2000) Osvitnja polityka j upravlinnja osvitoju v perehidnyj period: teoretychni zasady ta praktychne vtilennja. Osvita dlja demokratii'. Kyi'v: Al'tpres, 16-23.
Zaivert, L. (1991) Vashe vremia – v vashikh rukakh: (Sovety rukovoditeliam, kak effektivno ispol'zovat' rabochee vremia). Moskva: Ekonomika.
Kolpakov, V.M. (2014) Samomenedzhment jak faktor pidgotovky ljudyny do zhyttja v suchasnomu suspil'stvi. Visnyk pisljadyplomnoi' osvity zbirka naukovyh.prac'. Unyversytet menedzhmenta osvity NAPN Ukrai'ny; Vol. 12(25), Kyi'v: ATOPOL, 90–104.
Motkov, O.I. (1999) Psihologicheskaja kul'tura lichnosti. Shkol'nyj psiholog,15, 8–9.
Filippova L.Ja., Zeleneckij V.S. (2006) Komp'juternaja jetika. Moral'no-jeticheskie i pravovye normy dlja pol'zovatelejkomp'juternyh setej: uchebnoe posobie. Har'kov: Krossroud.
Shter N. (2001) Svit znannja. Deutschland,1, 37-41.
Advantages of Using ICT in Teaching Learning Process . Аcces mode : http://retnotamia.blogspot.com/search/label/Advantages of ICT.
Bargh, J. A., McKenna, J. Y. A. (2004) The Internet and Social Life. Annual Review of Psychology, Vol. 55, 573–590.
Carr, N. (2011) The Shallows : What the Internet Is Doing to Our Brains Paperback. Publisher: W. Norton & Company.
Etyka i techyika: Etyczne, społeczne i edukacyjne aspekty działności inżynierskiej. Wroclaw.
Foley, P. (2004) Does the Internet help to overcome social exclusion? Electronic Journal of egovernment, 139–146.
Galston, W. A. (2000) Does the Internet Strengthen Community? National Civic Review, Vol. 89, No. 3, 193–202.
Gross, R., Acquisti A. (2005) Information Revelation and Privacy in Online Social Networks. Workshop on Privacy in the Electronic Society (WPES). Acces mode: http://www.heinz.cmu.edu/~acquisti/papers/privacy-facebook-gross-acquisti.pdf
Nie, N. H. (2001) Sociability, Interpersonal Relations, and the Internet. American Behavioral Scientist, Vol. 45, No. 3, 420–435.
O’Konnell, B.M. (1998) Ethics, Low, and Information Technology. Social Science Computer Review, Vol. 16, No. 3, 283–292.
Top 10 Negative Effects of Internet for Students. Acces mode: http://retnotamia.blogspot.com/2013/04/top-10-negative-effects-of-internet-on.html.
Vynoslavska O. (2014) Psychological and educational training of future lecturers in engineering sciences. Etyka i techyika: Etyczne, społeczne i edukacyjne aspekty działności inżynierskiej. Wroclaw, 151–158.
Wang, N. (2011) About the Thinking of the Influence of Internet to the University Students. Information Computing and Applications: Second International Conference, ICICA 2011, Qinhuangdao, China, October 28-31, 2011. Proceedings, Part II, 471–478
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Вісник Національного технічного університету України "КПІ". Філософія. Психологія. Педагогіка

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
а) Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (Публічної Ліцензії Creative Commons "Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна"), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b) Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c) Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).