ТРАНСФОРМАЦІЯ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНИХ ІНЖЕНЕРІВ В КОНТЕКСТІ БІЗНЕС-ОСВІТИ
Ключові слова:
інженерна освіта, бізнес-освіта, бізнес-інкубаторАнотація
Стаття присвячена дослідженню актуальності включення бізнес-складової до програми підготовки сучасних інженерів силами провідних технічних ВНЗ. Формуванню високоефективної системи підготовки інженерних кадрів, враховуючи бізнес-складову заважає нестача інформації щодо заходів модернізації сучасної економіки України на основі створення умов для підготовки фахівців, здатних забезпечити конкурентоспроможність продукції на внутрішньому і міжнародному ринках. На даному шляху основну роль повинні зіграти провідні технічні вищі навчальні заклади країни, що мають розвинену не тільки гуманітарну, але й інноваційну та бізнес-складову. Реалізація в освітній системі поєднання цих компонентів вимагає від технічних вишів створення єдиного освітнього простору, що дозволяє поєднати потенціал сумісної творчості основних суб’єктів освітнього процесу (інноваційний потенціал майбутніх інженерів) з наданням їм можливостей для апробації та впровадження, комерціалізації та виходу інженерних продуктів безпосередньо на цільові ринки. Також в статті досліджено трансформацію вимог до переліку компетенцій студентів-інженерів, що обумовлено зростанням ролі малих і середніх підприємств, що можуть швидко реагувати на зміни попиту ринку товарів та послуг, у подоланні існуючих кризових системних явищ сучасної економіки.Посилання
Engineering Management Degrees. (2016, December 27). Retrieved from http://www.topuniversities.com/courses/engineering-management/guide/.
Merton, R.K. (1968). Social Theory and Social Structure. New York.
QS World University Rankings 2016. (2015, April 29). Retrieved from http://www.topuniversities.com/university-rankings-articles/university-subject-rankings/new-ranking-world%E2%80%99s-top-business-schools.
QS World University Rankings by Subject 2016 - Business & Management Studies. (2016, October 8). Retrieved from http://www.topuniversities.com/university-rankings/university-subject-rankings/2016/business-management-studies#sorting=rank+region=+country=+faculty=+stars=false+search.
The Value of a Degree: Why Silicon Valley Startups Need More MBAs. (2015, May 12). Retrieved from http://www.business.com/entrepreneurship/why-silicon-valley-startups-need-more-mbas/
Adruschenko, V. (2009). Сonditions and directions of innovative development of education. High School of Ukraine, 3, 5-13 (In Ukrainian).
Melnychenko, A.A. & Tyutyunnikova, M. (2012). Management in higher education in the context of ensuring sustainable development: philosophic aspect. Visnyk of the National Technical University of Ukraine "Kyiv Polytechnic Institute". Philosophy. Psychology. Pedagogy, 2 (35). 44-51 (In Ukrainian).
Oleksenko, V.M. (2010). The current paradigm in the context of engineer education through innovative educational technology. Theory and practice of social systems, 2, 106-116 (In Ukrainian).
Sazonova, Z.S. (2008). Integration of education, science and production as a methodological basis of modern engineer education (Doctoral dissertation). Kazan (In Russian).
Innovative eco-system Sikorsky Challenge Web site (2016, December 27). Retrieved from http://www.sikorskychallenge.com/(In Ukrainian)
Cherpanov, M. (2015). From idea to successful business - one step. Kyiv University, 16 (2256). Retrieved from http://kunews.knu.ua/vid-ideyi-do-uspishnogo-biznesu-odin-krok/(In Ukrainian)
Shcherbakova, L.I. & Degtyarev, A.K. & Korenyugyna, T.Y. (2015). Social and professional identity of new generation engineers as workforce productivity increase resource. South Russain State Polytechnical University (NPI) named after M.I. Platov, Novocherkassk: SRSPU (In Russian).
Yarskaya, V.N. & Alyoshyna, M.V. (2014). Discourse of cohesion in engineering education. Reporter of SSTU, 149-156 (In Russian).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Вісник Національного технічного університету України "КПІ". Філософія. Психологія. Педагогіка
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
а) Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (Публічної Ліцензії Creative Commons "Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна"), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b) Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c) Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).